DaniqueSmit.reismee.nl

dan is het toch zo ver.

Hallo allemaal!

Op dit moment zit ik op schiphol te wachten tot mijn gate open gaat. Ik ben net door de douane heen gegaan en alles is natuurlijk goed gegaan. Mijn koffer was ietsje te zwaar, maar ik denk dat ze me hebben gematst want ik heb niks hoeven te betalen :D

Ik kan pas om kwart voor 3 inchecken en het is nu om precies te zijn 14:06. Nog iets meer als een half uurtje, dat is toch wel te doen. Het dringt nu pas echt tot me door eigenlijk dat ik bijna naar de andere kant van de wereld ga. De afgelopen weken en dagen zijn zo snel gegaan! Ik blijf het maar zeggen haha.

Straks om 4 uur vlieg ik weg naar Caïro en daar heb ik een kleine benenstrek pauze. Daarna als alles goed gaat vlieg ik door naar mijn eindbestemming: Entebbe. Ik ben zo benieuwd, ik heb echt geen flauw idee van wat ik kan verwachten. Ik heb wel een paar filmpjes gezien van het verkeer enzo, maar dat was niet zo recent dus misschien is het wel heel erg veranderd.

Eindelijk is het moment aangebroken. Iets van wat ik al van kleins af aan zeg, ga ik nu echt doen. Dit had ik echt nooit durven dromen. Iedereen heel erg bedankt!

Ik spreek jullie weer als ik in Kampala ben!

Liefs,

Danique

Reacties

Reacties

Nico

Zoals al meerdere keren gezegd........ wat een diep respect heb ik voor jou dat je dit gaat doen.... veel mensen kunnen een heleboel van jou leren...

We zullen je missen hier, maar als ik dan bedenk wat je daar gaat doen, dat maakt het gemis iets makkelijker opzij te zetten.

Tot over een maand ofzo

Kato

Heel veel succes Danique !! Hopelijk vallen je vluchten goed mee, ondertussen zit ik hier nog vol spanning te wachten tot het mijn beurt is. Tot over een weekje ;-)

Robert

Het was superleuk op schiphol en na de afscheidsknuffel was het dan eindelijk zo ver!
Door de doane en op naar gate 3 voor de eerste vlucht naar Cairo en van daar uit door naar Entebbe.
SUPER GAAF!!!!

mam

Super trots ben ik op je... De tranen zijn alweer opgedroogd en wat fantastisch dat jij dit mag gaan doen. Geniet met 1000% en spreek Lees je snel weer. Ik blijf je volgen...hoop dat je veel blijft schrijven en veel foto s maakt ( jaaaaaaa mam )

Greet

Veel plezier en geniet van alle activiteiten die je daar ga doen

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Doingoood