DaniqueSmit.reismee.nl

AAHH BIJNA ZOVER!!!!

Hallo lieve mensen,

Over precies een weekjeis dan eindelijkmijn laatste (hele)dag in Nederland. Volgende week maandag vertrek ik naar het land van mijn dromen. Ik heb er echt zo ongelooflijk veel zin in dat ik het gewoon niet kan beschrijven!!

Mijn koffer is al zo goed als ingepakt op een paar spulletjes na, maardie heb ik nu nog nodig. Het is eigenlijk zo bizar dat ik al een maand van tevoren begonnen ben met mijn koffer inpakken, maar dat laat ook wel weer zien hoeveel zin ik erin heb.Met eenmaand van tevoren alles al inpakken zou je verwachten dat ik niks zal gaan vergeten, maar dat durf ik nu al te zeggen dat ik zeker weten wat ga vergeten want als mijn hoofd niet vast zit vergeet ik deze ook nog.

Verder hebben we ook goed nieuws gehad van school want:IK BENGESLAAGD!!! Dit is toch ook weer een last dat van mijn schouders afvalt en kan ik eindelijk aan iets nieuws beginnen. Ik ga hierna MWD/SPH studeren in Alkmaar. Mijn reis naar Afrika staat hierdoor ook goed op mijn cv omdat ik in Oeganda met kinderen ga werken, en ikmet mijn opleiding ook de kinder-kant op wil.

Nu moeten nog de laatste dingetjes gedaan worden zoals nog wat paracetamol halen enzo. Gelukkig is dat niet een heel groot probleem als ik dat vergeet mee te nemen want ze hebben daar ook van alles (al zou je dat niet verwachten). Vrienden gedag zeggen, wat echt heel erg raar is. Bij veel mensen lijkt het alsof ik een eeuwigheid wegga, maar jullie zijn maar 5 weekjes verlost van mij hoor! Na iets meer als een maandje ben ik gewoon weer terug!

Mijn vliegtijden zijn (gelukkig) ook niet meer aangepast, dus ik ga nog steeds om 16:00 de lucht in de 29ste. Ik ben dan in Entebbe om 03:15 als ik geen vertraging oploop. Daar moet ik nog wel even mijn visum ophalen en de meneer zoeken die mij naar het Doingooodhuis brengt. Dan nog mijn koffertje ophalen en daarna als alles geregeld isvol gas over de onverharde modder weg naar Kampala!

Zaterdag heb ik nog een feestje voor al mijn vrienden. Ik vier daneen klein feestje omdatdat ik geslaagd ben,omdat ik een tijdje geleden jarig was en natuurlijk dat ik wegga. Zondag komt nog de laatste familie langs en maandag begint het avontuur! Ik ben benieuwd of ik kan slapen in de nacht van zondag op maandag haha.

Waarschijnlijk zal dit mijn laatste update zijn vanuit het koude Nederland. Als ik in Oeganda aangekomen ben moet ik eerst even uitzoeken hoe het zit met het internet, maar er komt sowieso een nieuw verhaal op deze blog!

Iedereen super bedankt voor het lezen/volgen en ik hoop jullie snel weer te kunnen schrijven vanuit het pareltje van Afrika :)

liefs,

Danique

Reacties

Reacties

Miranda

Voor je het weet zit je in het vliegtuig. Een week vliegt voorbij. Veel plezier net de laatste voorbereidingen en vergeet het steentje niet. Dikke knuffel van ons.

MAM

NOG 4 DAGEN@@@@. Wat een avontuur Danique...

Cassandra

Lieve lieve Daantje,

Ik wens je alvast een super fijne tijd daar!
Hoop dat je het zonnetje meeterug brengt!
En dat je natuurlijk veel leert en geniet!
Hou van je en tot zaterdag mop??
Ik ga zeker lang knuffelen????

Xxxx

Ruud Mulder

Danique,
Hele goede reis toegewenst, en dat je een mooie levenservaring rijker gaat worden is een voldongen feit !
Groeten Ruud

Jolanda Verduin

Top dat je het gaat doen.Je bent nog jong en ze zullen het zeker waarderen dat je daar bent...Ook iets goed doen voor de medemens dat zou iedereen moeten doen.In klein of grote daden.Veel geluk en plezier.groetjes Jolanda

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Doingoood