DaniqueSmit.reismee.nl

nog 54 dagen!

Hallo daar ben ik weer hoor met een nieuw verslagje!

De tijd gaat zo snel, het duurt nog maar 54 dagen en dan vertrek ik eindelijk naar Oeganda! Ik kan gewoon niet beschrijven hoeveel zin ik erin heb.

Deze week heb ik nog meer meiden ontmoet uit Nederland en België die tijdens mijn verblijf daar ook zijn. 2 andere meiden die ook op mijn project zijn (het kinderproject), en de rest zit op andere projecten. We ziten niet allemaalin het doingood huis, maar we kunnen natuurlijk wel leuke dingen samen doen als we vrij zijn.

Ook heb ik al de eerste vluchtwijziging gehad. De vlucht is ineens korter geworden, wat natuurlijk heel fijn is. Ik vertrek nog steeds om 16:00 vanaf Amsterdam en kom dan om 21:30 aan op Caïro. Dan heb ik een overstap van1 uur 15 minuten. Mijn vluchtverder vertrekt dan weerom 22:45 en landt danom 03:15 in Entebbe. Dat is een best lange reis maar gelukkig vlieg ik in de avond dus hopelijk kan ik wat slapen.

Verder heb ik nog een paar dingetjes uitgezocht zoals medicijnen meenemen op vakantie. Als dat nodig is raad iedereen aan om dat heel goed uit te zoeken want het is een heel gedoe. Alles moet geregeld worden via de ambassade, en nu zitten alle ambasades van alle landen in Den Haag behalve die van Oeganda. Die zit in Brussel..

Ook was ik een beetje aan het uitzoeken hoe het met het internet daar zit zodat ik iedereen op de hoogte kan houden. Er is daar geen wifi, maar via een modus kan ik verbinding maken met het netwerk. Ik hoop dat het werkt!

Verder heb ik eigenlijk niks meer te regelen. Nu is echt alles klaar en is het alleen nog maar afwachten! Ik vind het ook super leuk dat jullie mij volgen! Mijn vorige blog is wel 183 keer bekeken :o Super leuk. Als ik verder weer nieuws heb laat ik jullie dat natuurlijk weten via deze blog.

lieve groetjes,

Danique

Reacties

Reacties

Miranda

Voor je het weet zijn de 54 dagen ook om en zit je in het vliegtuig. Als je medicijnen mee moet regel dan een medisch paspoort, scheelt veel gedoe.
Wat leuk dat er meerdere Nederlanders en Belgen zijn. Als het klikt kunnen jullie veel aan elkaar hebben.
Ik hoop dat je daar internet hebt, want ik wil wel graag lezen hoe het daar gaat.
Nu nog concentreren op je examens, succes. En daarna op naar het verre Oeganda. Liefs van mij.

Robert

Nog 54 dagen en dan wordt het stil in huize Smit :-(

mam

nog 30 dagen

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Doingoood